Thursday 17 January 2013

Musim Kahwennn!!!



Yeahhh!! Peritiwa ini berlaku pada 2 Disember tahun lepas… baru je lagi pun..
Alkisah adik aku yang no 2 tu dah sampai seru menamatkan zaman bujangnya. Setelah bertahun2 menunggu akhirnya  berjumpa jodoh yang sesuai. Alhamdulillah. Berjodoh dengan orang Sarawak juga..bukan cam aku jodoh org jauh..seberang lautan china selatan… sudah nya aku duduk kat tanah Malaya lah ye…
Kenduri belah perempuan dah berlangsung awal pada akhir November. Aku & family mmg tak boleh nak join sebab cuti aku dah tinggal ciput saja. Kalau tidak harus aku cuti sebulan dua… amboiiii!! Jadinya aku Cuma dpt menjoinkan diri kenduri belah kita orang lah.
Happening juga sebab sepupu sepipi dpd brunei dan saudara mara jauh dekat datang. Time nil ah nak gather2 dengan dorang. 

 Anyway..Selamat Pengantin Baru buat adik ku yang tersayang Awangku Shahizam dan Isteri Kartina... dan Tahniah...sudah ada orang ketiga dah punn.... walaweiiii.... aku dapat anak buah lagi tahun ni yahoooooo!!!

Malas aku nak cita panjang lebar bukan ada org nak baca pon… ngeh ngeh ngeh.. layan aje lah foto2 yang ada ni..



Majlis Di Miri... Tema warna Silver

  Ni kat Bintulu... walaweiii... yang spek itam tu cousin iolsss tauu... dia yg brtanggungjawab wat pelamen bagai tu semua... kerlasss kau jojo...amboii nama!!! Ni gambo kandid sebab aku nk tunjuk gambo jojo tu sbnarnya... he he.. yg makcik sblah tu mak sedara aku yg muka tertoleh tu anak buah aku...
 
  Banyak2 gambo kawen adik aku aku minat sangat yg ini... duk gambo celah lalang ni cam menarik plak.. aku dedolu kawen x do plak gambo cam ni weiii.....


Dan yg ini gambar weolss satu famili... nampak tak iolss yg tembam itu... dah mcm tak muat dah gambo ni kena pakai skrin 80 inci baru muat mua ha ha


No comments:

Post a Comment