Thursday 28 February 2013

Busy..!!

As Salam,

Dalam beberapa minggu ni amat busy...(ye lah tu!)

Jadual dalam minggu ni amat padat..nak menulis kt blog pun tak ada mood sangat. Balik rumah pun kadang2 lambat..

Hmm... karya untuk novel terpaksa ditangguhkan sebab otak sedikit serabut. Balik rumah memang tak ada chances nak karang novel walaupun otak ligat dengan idea.

Kat opis memang tak sempat la...dah namanya duk opis kena lah buat kerja opis... tetiba nak mengarang novel lak yer... he he...

ada juga sesekali kalau ada idea terus taip je waktu di opis... itu pun waktu rehat..macam skrg ni tulis blog waktu rehat... skima betul yee....

sekurang2 nya kalau aku ada masa lapang dan kerja dah siap ada juga la idea dtg tetiba aku mengarang...at least aku duduk di tempat aku dan tak merayap sekiranya boss perlukan aku ,aku masih ada kt pejabat....

Sebenarnya ada dua karya novel aku yg sedang tertangguh...disebabkan masa dan idea yang tak kunjung...untuk satu novel tu dah masuk bab 3 dah.... yang satu lagi masih bab 1... tengah cari idea untuk buat garapan menarik dan nak buat novel komedi romantik.... insya Allah kalau menjadi....

seperti yg aku bgtau dulu mmg berkarya ni memerlukan ketenangan...disebabkan sekarang memang busy dan penat kepala otak  jadi malas nak berfikir... tunggu lah...idea tu pasti datang cuma belum timbul lagi.... he he terbelit ayat aku...

Ok lah itu saja update yang poyo ni dari aku..... 

p/s: Ini bukan aku he he

No comments:

Post a Comment