Wednesday 5 June 2013

Adoiiyaii .. Candy crush punya hall

Mata ni tak mengantuk plak.. Jam dah pukul 12:37 am. Dekat FB pun ramai lg yang post itu ini. Itu tak masuk yg hntar request candy crush.. Parah.. Parah.. Aku ni pernah terima request pkul 3 pagi.. Hallooo.. Pkul 3 pagi as normal person org semua dah tido.. So please la jgn hantar request pagi2 buta.. Tunggulah lepas2 suboh nanti.. Kalau ye kemaruk sgt nak 'nyawa' sabor2 lah jgn ganggu waktu tidur org lain..

Oh by the way.. There's a tips untuk candy crusher.. Kalau nak cepat tak payahlah nak request life kt org pagi2 bute.. Kesian dibuatnya kawan kita yg tgh nyenyak tdo.. Ntah tunggu sms dari awek ke.. Tunggu hubby sms ke..wechat ke.. Tup tup yg masuk request life... Adusss sapa tak hangin wei.., aku dah baca byk status yg bengang pasal candy crush ni lerr..

Haa.. Meh sini tip dia.. Klu kemaruk sgt dgn nyawa.. Sevoleh tidak nak habiskan level tu mlm tu jugak ni cara dia.

Korang kalau dah habis nyawa.. Tukar aje dekat setting time n date tu., kat hp ke tab ke ipad ke.. Kedepankan jam tu.. Cth skrg pkul 12:46, haa korang cepatkan aje lah dlm 2 ke 3 jam. Setkan jam tu pkul 3:46.. Lepas tu bukak le candy crush.. Tadaa .. Dah dpt nyawa.,, bila dah dpt nyawa tukar lah balik jam tu.. Klu x nak tukar pun xpa nnt jam kmu dah tunggang langgang hehe..

Oklah itu aje entri malam buta dari aku hehe.. Mata pun dah kuyu., sat lagi adalah org hantar request lagi., hmm.. Baik aku disablekan network sblom tido ehehe... Aman sikit tido..

2 comments:

  1. wah... penipuan kecil2an nie...akan ku kabo kat yang kemaruk tu...kehkehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye la.. Kemaruk sgt nk nyawa hehe.... Aku pun da ltih main ni lama2 aku malas nk layan dah

      Delete