Tuesday 18 June 2013

Selamat Hari Jadi : Mak dan Yan :)

 Salam,

Hari ni rajin buat dua entri sekali..lagipun hari ni special sebab hari ni (18 Jun) birthday ayah aku. Dan esok (19 Jun) plak birthday mak aku...sweet kan..birthday mak dan ayah aku sekali dalam satu bulan...Semalam aku dah call dan wish kat ayah aku... nanti esok call wish Mak aku plak.. :) 


Inilah wajah kesayangan hamba... Mak..mak pakai produk kak ton ka?? Comel sangat he he he he...

 Rindu sangat kat mak dan yan aku ni... tak sabar nak balik raya dan nak peluk cium dia orang... 
dapat pahala tau menatap wajah mak dan ayah apa lagi menggembirakan hari mereka.. sentiasa doakan mereka..sedekah al-fatihah..Mereka tak ada galang ganti kat dunia ni.. Kehidupan kita kat dunia bergantung pada redha Allah dan ibu bapa kita.. Ingat tu adik2 ku... jangan buat mak dan yan susah hati dan sentiasa buat mereka gembira okay... 

Apa-apa pun Selamat Hari Jadi buat Mak dan Yan.. U'r the best parent in the whole world...Mmuahh..

No comments:

Post a Comment