Monday 2 September 2013

Welcome To The World : Baby Dayangku Arissa Adelia


Baby Arissa



Yeahhh...kenalkan baby girl ku yang terbaru... Dayangku Arissa Adelia. Comel tak dia...eeee....geram tengok muka dia ni...

Oh uols...korang janganlah menggelabah... ini baby sulung adik kedua aku yang baru lahir 26hb Ogos hari tu. Sweetkan muka dia... cucu my parent yang ke-6. So now famili belah kita orang dah ada 2 gegurl... 4 orang boboy... so coming soon sorang lagi boboy on the way to highwayyy... can't wait!!

Adik pompuan aku tengah tunggu masa je nak melahirkan sekarang... dan mengikut ramalan bola ajaib... baby dalam perut tu boboy... so bolehlah kawan dengan anak aku yang 4 orang itu... aku tak dapat bayangkan next year punya raya macam mana... tentu havoc cucu-cucu nenek dan nek yan...

haii.. makin pening kepala ayah aku tengok cucu dah bertambah... yang sedia ada pun dah memeningkan kepala dia... ha ha ha ha... 

Yang sedihnya aku tak dapat nak menikmati sambutan beramai-ramai baby arissa.. last sunday my family dari brunei dan bintulu gather dekat rumah adik aku kat Miri sebab nak tengok baby Arissa...Jarang sebenarnya dapat gumpul ramai-ramai macam tu.. mesti ada yang tertinggal especially yang merantau macam aku dan sepupu2 aku yang bertebaran kat bumi Allah ni.. he he he 

Tapi... our family memang suka sharing... so apa-apa aktiviti yang kita orang buat kita orang share di whatsapp or FB.. jadi itu lah pengubat rindu bagi kami yang jauh ni... aku sayang sangat my family.. my mom's n dad's family.. Rasa bersyukur sebab ada keluarga yang prihatin dan menyokong antara satu sama lain. So ni adalah antara foto yang di share... untuk tatapan kami yang jauh... aku kongsi dengan uols.. 



No comments:

Post a Comment