Wednesday 24 April 2013

Aku Sentap!!

Entri Sentap!

Ini sebab aku lagi suka blogging.. klu aku blogging nak meroyan nak memaki  ikut suka akulah. Nak ltak gambar apa aku suka orang komen tak komen aku syok sendiri jek. Mereka yang tersesat masuk blog aku saja lah yang boleh baca... kalau sentap boleh terus fullstop membaca..tak gitu...


Aku benci facebook sebab apa yg kita nak smpaikan kadang2 disalah anggap. Bosan! 


So faceboook adalah sesuai untuk post lagu2 k-pop, video2 gwiyomi .. or video bobo yang tengah ngetop tu... or ko nak act cute depan camera dan perasan itu lah gambar tercute pada waktu tu... bluwekkkssss!!! Dan jangan lupa upload gambar2 ko makan kat restoran mana. Even gambar teh tarik secawan. Ha ha teringat lawak keder 2 by Harith Iskandar. Loser sangat gambar teh tarik secawan boleh dapat 50 komen har har har!


Untuk post status keagamaan dan nasihat "selalunya" akan menaikkan amarah sesetengah orang.
Ooopss! Very annoying la post minah ni...macam alim sangat (contoh)

Jadinya my dear blog, aku nak bgtau bukan sikap aku nak aibkan orang kecuali aku akui pernah post status sentap dan meroyan kat facebook masa mula2 kenal facebuk itu pun x abis 5 jari aku rasa kalu nak kira. Salah satunya sebab ada org curi baju kurung kesayangan aku. Giler tak sentap.


Lepas ni aku nak meroyan kat sini je lah. Buka facebuk nak tengok bobobubu ada update video baru ke tidak..he he


oh by the way... ada video gwiyomi yang comel dari wawa zainal dan Nora Danish. Nanti rajin aku letak link. Korang rajin kan?? gi lah youtube search ajalah video gwiyomi..macam2 hantu gwiyomi kat situ... ha ha ha...nak tunggu video gwiyomi Bobo plak 27 April ni... agak2 seram tak? he he jahat aku..


ok lah..sentaplah sangat entri ni kan... tak sampai hati pun nak maki orang kat sini... jatuh la standard aku nak maki2 sangat kannn....

 
baik aku nyanyi lagu gwiyomi jek...he he peaceee!!









1 comment: