Tuesday 30 April 2013

Rindu Masakan Mak

Salam,

My sis telah membuatkan aku rindu masakan Mak aku. Oh! Aku rindu mak.... uwaaa! Best sangat my sis  sebab dia selalu dapat balik rumah Mak kat Bintulu. Ye lah duk dekat je pun kat Miri 2 jam lebih perjalanan dah sampai dah. Aku juga yang terkontang-kanting kat sini.





 
Tengoklah apa dia share kat WeChat... saja buat orang terliur kannn???? 
Nak tau apa dia post tu? 
Bacalah sampai habis..nge he he
 

  



 
Kakaknya plak cepat emosional.. 
haa.. tengoklah tu..ngengada!




  Haa.. ni lah dia.. Umai. Makanan orang Sarawak. 
Bukan aku tak reti nak buat sendiri tapi kat sini susah nak dapat ikan yang betul2 fresh dari laut. 
Ikan darat tak sesuai ye...sorry.




Nanti suatu hari kalau aku buat aku akan share resipi kat sini. Perghh! Kecur air liur aku. Apapun.. mak aku buat adalah yang terbaik. Tak sabar nak tunggu Raya tahun ni sebab dapat jumpa Mak dan Yan aku dan adik2 aku... sepupu-sepapat aku....yeahhhh..... Rindu banget sama kamu semua.

Adik2 aku kalau makan masakan mak aku masak suka sangat nak share kat facebuklah..kat whatsapp la..kat wechat ler... saja je tau!!

Sebab itu kalau aku balik kampung...aku jarang sangat makan kat luar... Aku nak makan masakan mak aku saja. Makan kat luar bila2 masa dan kat mana2 pun aku boleh makan..Masakan mak aku?? Bila aku balik kampung sahaja. Sekian terima kasih. 
Mak, u'r the best!!















No comments:

Post a Comment