Tuesday 21 May 2013

~ Ketuk-ketuk Ramadhan bersama Sheila Rusly ~

Salam, 

Semalam pergi Pasar Tani kat area rumah aku.. tengok orang duk kerumun kat satu tempat. Rupa-rupanya ada shooting rancangan popular itu... Ketuk-ketuk Ramadhan bersama Sheila Rusly...awwww

Aku yang jakun pun pergilah berdiri tengok dia orang shooting. Mula2 malu-malu ayam nak tangkap gambor.. tapi demi belog aku tangkap juga lahh walopun gambar agak kelam sikit...biasalah camera cap hayammm...

Ok...apa yang aku kagum sebenarnya?? Kagum tengok Ahmad Idham ke??? No no no... tak hensem mana pun Ahmad Idham ni....he he..Aku kagum tengok kekurusan akak Sheila ni... perhh... body macam anak dara wa cakap luuu... Anak dah teruna besar panjang tapi masih menten... ye lah artis kan?? Cuba aku ni jadi artis... seropa tu lah jugakan?? ha ha..perasan

Apapun meh layan gambor... tak banyak pun aku amik..2 jek.. laki aku dah sound buat apa nak tonton lama2 kat situ... cehhh... sesekali nampak artis tak de peluang langsung...he he



Tengah beraksi dengan Ahmad Idham


Tengoklah body akak sheila ni... jeles aii tauu

No comments:

Post a Comment